Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2009 22:21 - Откачена история, която ме остави без думи...
Автор: lusiantonova Категория: Тя и той   
Прочетен: 2616 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 19.02.2009 10:38


 

Една много близка моя приятелка ми разказа много странна история за нейни приятели. Поради причината, че добре познава всички герой в тази история и понеже беше лично помолена за съвет от главната героиня ми разказа подробно всичко за да чуе и моето мнение. Тя не знаеше как да реагира, след като ми разказа всичко и аз не знаех... Не защото не намирам виновен или защото вече не правя разлика между правилното и грешното, а просто защото бях шокирана, не намерих адекватни думи...

 

 

 

Това е една история в която главните герои са трима. Не искам да споменавам истинските им имена или да ги наричам с X-сове и Y-ци, за това ще ги наричам Съпруга, Съпругата и Любовницата.

Съпруга и съпругата са семейство с 10-годишен брак, без деца. През тези 10 години са минали както по сватбите се казва през добро и лошо, през бедност и гогатство,  през болести и здраве. Скоро са си купили и къща и нова кола. Това не го пиша за да си помислите, че са много богати, те и двамата са със стабилни доходи, но не огромни. Това е още една стъпка в брачния им живот, която показва, че те са семейство не на шега и че от тук нататък им предстоят още не малко трудности заедно (изплащане на заеми мнооогоооо години напред и не само това). Той е „Пич”, интилигентен, умен, с престижна работа в елитна фирма. Мъж с груб език, но прям и откровен. Тя е мила, нежна, много грижовна, много работлива, тиха... Идеалната съпруга!

Любовницата е много красива, чаровна, секси.

Всичко започва в предишната работа на съпруга. Любовницата започва работа там и от самото начало започва да флиртува с него, да му се обажда след края на работния ден, да го търси с повод и без повод в работно време... С две думи започва да сваля женен мъж, дискретно, но настоятелно и упорито. Какво се върти в неговата глава през тези месеци нямам никаква идея. Три месеца по-късно започва тяхната извънбрачна връзка. След още четири месеца съпругата научава.

След кратък разговор между съпругата и съпруга той си признал и и разказал всичко. Тя му казала: „Добре, било каквото било. Сега приключвай всичко с нея и давай да си оправяме семейството както си е реда” А той отговорил: „Има обаче един проблем. Аз я обичам. Тя е най-яката пичка която съм ебал” (за грубия език написах налко по-нагоре). Стана тя каквато стана...

Вече около месец любовния триъгълник продължава. Съпруга смени работата си с по-добра, но не смени любовницата, нито съпругата. Съпругата знае, съпруга знае, че тя знае, любовницата знае, че тя знае...

Съпруга всяка вечер се прибира при съпругата, а някой вечери преди да се прибере минава и през любовницата. Никой не иска да се развежда, никой не говори за раздяла.... Всичко това на мен ми се струва абсурдно, невъзможно. Историята за любовница след 10 годишен брак не ми се струва толкова абсурдна, не ми е странно и че съпругата е разбрала, дори до някъде не ми е странно и че е предложила да запазят семейството. Такива неща са се случвали в нашето общество милиони пъти и това вече не ме учудва никак. Но странното за мен започва от тук нататък. Не мога да го проумея, не мога да разбера тази жена, не мога да разбера и другата, не мога да разбера и него. Как ще се развият нещата между тях в бъдеще???

За този странен един месец се случват поредица от много странни според мен събития. Любовницата пише смси на съпруга подобни на това: „Сега сме разделени, но аз знам, че скоро ще бъдем заедно за винаги”, съпругата ги чете. Любовницата звъни по време на вечеря (която съпругата е приготвила за съпруга си) и коментира съпругата с обидни думи, в което съпруга я подкрепя. Съпругата, в момент на разбираема ярост започва изречение с думите „Аз тая...” и преди да е довършила съпруга налита на бой. Не исках да разбера и за това не попитах какво означава „налита на бой” и означава ли това, че само се е опитал, но овладял на време или се е стигнало и до физически действия, но каквото и да е станало очевидно е имало агресия и то защо? Защото любовницата си има име, тя не е „ТАЯ”, тя си има ИМЕ. В 90 % от случайте името на излишната жена е Пешо, Гошо или Иван, но нашата госпожица си има име, лице и положение в семейното ложе. И все още никой не говори за развод или дори раздяла. Ще ви спестя останалите подробности, много са, дори не ми се пише за подобни неща, старая се и да не ги помня, това само ме натоварва.

Ситуацията е абсурдна, съгласете се с мен. Съгласете се също и с това, че има милиони разведени семейства заради друга жена, че има и много (едва ли милиони) които са преодоляли подобен проблем в името на семейния живот, заради децата (ако има такива), но такава ситуация е неприемлива дори за нашето общество.

Ще цитирам началото на поста си.

...Тя не знаеше как да реагира, след като ми разказа всичко и аз не знаех... Не защото не намирам виновен или защото вече не правя разлика между правилното и грешното, а просто защото бях шокирана, не намерих адекватни думи...

 

 

 

 Преместено на http://lusiantonova.blogspot.com/



Тагове:   МЕ,   Откачена,   остави,


Гласувай:
0



1. анонимен - Минаха поне 10 години
01.02.2009 01:57
откакто за първи път разбрах за подобен случай. Съпругата знае за любовницата.
Но без тези грубости.
И всички знаят. Това е практика сред по-имотните.

В този случай просто ще изчакат съпругата да се изнерви достатъчно и да си тръгне. Това чакат.
Аз лично на нейно място бих си хванала любовник, по възможност по-готин от съпруга и богат, и не бих се развеждала.
Абсурдна е наглостта на съпруга.
Не се учудвам, отдавна се лансират разделите. Е, честито. Ще има и повече от тези идиотщини.
цитирай
2. анонимен - Този танц като че ли е свършил,
03.02.2009 12:49
Вероятно би било добре Съпругата да събере сили и да "промени" Съпруга. Без лоши чувства, без скандали. Събира си багажа и си отива, искрено пожелавайки на Съпруга и Любовницата всичко най-добро, знаейки, че някъде я чака нова любов.

Всичко е съвкупност от причини и условия. И поради това непостоянно. Изглежда този танц е свършил. Няма смисъл да се превръща в агония.
цитирай
3. анонимен - защо пък да не събере неговия багаж и ...
05.02.2009 13:47
защо пък да не събере неговия багаж и да го прати при нея,все пак жилището е тяхно-на нея и съпруга и
цитирай
4. coffeen - ами защо съпругата
13.02.2009 11:48
не пробва тя също да стане най-яката, която той ще ебе. Мила, тиха, работлива, грижовна съпруга.. е просто ужасно скучно нещо. А какво ли е нейното отношение към секса.
И едва ли съпругът обича любовницата, той само приема страхотния секс като любов, но надали е така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lusiantonova
Категория: Тя и той
Прочетен: 52667
Постинги: 8
Коментари: 80
Гласове: 224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930